Спілкуємося про СП: поради, думки і т.д.

Спілкування про СП, ідеї для СП, пошук товарів. Як робити замовлення із закордонних сайтів, допомога у виборі товару, оплата, спірні ситуації, доставка.

Re:

Повідомлення Ліза2328 » 22 жовтня 2019, 23:13

;) ;)
Востаннє редагувалось Ліза2328 в 23 жовтня 2019, 13:27, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Ліза2328
 
Повідомлень: 16325
З нами з: 15 березня 2013, 00:20
Звідки: Р-н Радіозаводу
Репутация: 1388

Повідомлення Lanochka » 23 жовтня 2019, 07:50

Я є. Нікуди не зникла. Написала Вам в пп.
Дякую Ліза , за турботу.
Аватар користувача
Lanochka
Модератор
 
Повідомлень: 40407
З нами з: 11 січня 2011, 21:20
Звідки: Рівне. Північний.
Репутация: 4222

Повідомлення vikyxa » 26 жовтня 2019, 18:53

Привіт. Дівчата, хто займається закордонними сайтами. Які ліміти на кордоні. Якщо вартість товару 117дол+доставка 54дол= 170дол всього
Аватар користувача
vikyxa
 
Повідомлень: 4513
З нами з: 28 липня 2010, 11:49
Звідки: Північний 0993629703 Манікюр, гель-лак, гель
Репутация: 245

Повідомлення petrywka » 27 жовтня 2019, 12:56

я не займаюся, але доставка не входить в ліміт
Аватар користувача
petrywka
 
Повідомлень: 1937
З нами з: 24 лютого 2013, 21:19
Звідки: вайбер 0937795016
Репутация: 78

Повідомлення monik » 27 жовтня 2019, 18:06

Дівчата, доставка є різна. тобто доставка з ібею- входить, бо там хитрують,домовляються з продавцем і пишуть вартість смартфону 100+250доставка, так от як попадаєш, то і від ринкової 700 можуть нарахувати податку, були такі розумники з айфонами, ці історії, а точніше запитання, що робити, як нарахували ого-го -можна почитати на шу. По країні де купляв- входить. Як от пишуть на амазоні 20+5,99шип, то при наданні інвойсу- порахують 25,99, а не 20.
І колись на ШУ писали, що і така доставка теж може рахуватись,як придеруться, там є якісь моменти, тому перевізники на всякий випадок, виставляють по бумагам доставку "опосля".
Аватар користувача
monik
 
Повідомлень: 6598
З нами з: 21 лютого 2013, 00:56
Звідки: м.Рівне р-н Мототреку
Репутация: 692

Повідомлення MKMAL » 28 жовтня 2019, 15:55

Як би ви поступили?
В СП без % орг ставить сайти де на 20-70 грн товар дорожчий ніж на інших сайтах.Навіть якщо взяти мінімалку 20штук по 20грн це 400грн(можна купити наложкою,дешевше буде).Але орг каже,що викуповує тільки на "провірених" сайтах.
Аватар користувача
MKMAL
 
Повідомлень: 3145
З нами з: 06 грудня 2013, 15:43
Звідки: залізнична лікарня 096917992один
Репутация: 224

Re:

Повідомлення Scarlet » 28 жовтня 2019, 16:20

MKMAL написав:Як би ви поступили?
В СП без % орг ставить сайти де на 20-70 грн товар дорожчий ніж на інших сайтах.Навіть якщо взяти мінімалку 20штук по 20грн це 400грн(можна купити наложкою,дешевше буде).Але орг каже,що викуповує тільки на "провірених" сайтах.

Ну так це діло орга, ні?
І замовників, чи їм підходить :?
Аватар користувача
Scarlet
 
Повідомлень: 12272
З нами з: 01 березня 2014, 12:47
Репутация: 599

Re: Re:

Повідомлення Kethrin » 28 жовтня 2019, 17:03

Scarlet написав:
MKMAL написав:Як би ви поступили?
В СП без % орг ставить сайти де на 20-70 грн товар дорожчий ніж на інших сайтах.Навіть якщо взяти мінімалку 20штук по 20грн це 400грн(можна купити наложкою,дешевше буде).Але орг каже,що викуповує тільки на "провірених" сайтах.

Ну так це діло орга, ні?
І замовників, чи їм підходить :?

+
Теж була така ситуація. Краще переплачу 20 грн, але буду впевнена, що все буде ок.
Аватар користувача
Kethrin
 
Повідомлень: 3165
З нами з: 07 березня 2017, 17:31
Звідки: Колоденка; 12 школа.
Репутация: 260

Повідомлення MisDior » 05 листопада 2019, 15:06

Допоможіть вияснити, можливо стикались з такою ситуацією.
Замовила згущене молоко. Відслідковую, вартість доставки 550грн :o :oops:
при тому що там 5 упаковок, місяць тому платила взагалі 91грн. Здогадуюсь що в палети запакували. Але їх ніхто не замовляв, і до того ж це не перший раз роблю замовлення, ніколи такого не було. Куди звертатись? вже дзвонила на гарячу лінію, написала лист на електронку... чи вирішать щось?
Аватар користувача
MisDior
 
Повідомлень: 10233
З нами з: 31 жовтня 2012, 23:21
Звідки: м.Рівне Північний.Вайбер 068зз14о17Оля.
Репутация: 938

Re:

Повідомлення MiraKatya » 05 листопада 2019, 16:10

MisDior написав:Допоможіть вияснити, можливо стикались з такою ситуацією.
Замовила згущене молоко. Відслідковую, вартість доставки 550грн :o :oops:
при тому що там 5 упаковок, місяць тому платила взагалі 91грн. Здогадуюсь що в палети запакували. Але їх ніхто не замовляв, і до того ж це не перший раз роблю замовлення, ніколи такого не було. Куди звертатись? вже дзвонила на гарячу лінію, написала лист на електронку... чи вирішать щось?

А точно Ваш номер посилки. Була в мене на телефону програмка від НП, то була ввела не ті цифри, похибка з 1 циферку а відслідковувала чужий вантаж...
Аватар користувача
MiraKatya
 
Повідомлень: 26521
З нами з: 14 жовтня 2011, 22:25
Репутация: 776

Повідомлення MisDior » 05 листопада 2019, 16:44

Посилка на моє ім'я. Палети не брали.
Це або мені додатково відправили ще чиєсь замовлення, або помилились з об'ємом. Завтра буду виясняти по приїзду
Аватар користувача
MisDior
 
Повідомлень: 10233
З нами з: 31 жовтня 2012, 23:21
Звідки: м.Рівне Північний.Вайбер 068зз14о17Оля.
Репутация: 938

Re:

Повідомлення Rebecca » 05 листопада 2019, 18:32

MisDior написав:Посилка на моє ім'я. Палети не брали.
Це або мені додатково відправили ще чиєсь замовлення, або помилились з об'ємом. Завтра буду виясняти по приїзду

може в тебе велике замовлення
Аватар користувача
Rebecca
 
Повідомлень: 6638
З нами з: 28 березня 2013, 20:43
Звідки: р-н Ювилейный 0684290075.
Репутация: 275

Повідомлення Gellazxc » 05 листопада 2019, 18:39

Или вес большой.. Они же выбирают - или вес или объемный вес. В любом случае при получении требовать пересчета и внимательно смотреть не появилась ли "лишняя упаковка" на промежуточных пунктах сортировки.
Аватар користувача
Gellazxc
 
Повідомлень: 2140
З нами з: 04 липня 2009, 22:08
Репутация: 135

Повідомлення MisDior » 05 листопада 2019, 19:04

Так отож що замовлення невелике. Вже не один раз замовляю. У вересні брала на 1ящик (9кг) менше, то доставка 91 грн була. Все ж надіюсь що помилка. Бо вийде золота згущонка(((
Аватар користувача
MisDior
 
Повідомлень: 10233
З нами з: 31 жовтня 2012, 23:21
Звідки: м.Рівне Північний.Вайбер 068зз14о17Оля.
Репутация: 938

Повідомлення snezhka » 13 листопада 2019, 15:36

Кілька слів про сайт https://paradobuvi.ua/
Робила викуп вперше, в коробці взуття була одна пара з браком. Запропонували знижку (брак такий, що можна виправити в ательє), я не погодилась. Надіслала пару назад (доставку не оплачувала). Кошти вернулись мені на рахунок (на сайті). Якщо замовлятиму знову -цю суму врахують мені як переплату. Ніяких конфліктів не було.
Замовляла в іншому сп взуття з цього сайту - то ростовка прийшла неповна, з повторами. Ось такі штуки вже браком не вважаються.
В умовах сп багато пишуть, що поверенення браку немає, але бачу що закон про захист прав споживачів діє. І дуже вдячна організаторам, які заморочуються оцим обміном/поверненням. Такі на нашому форумі є! :)
snezhka
 
Повідомлень: 4933
З нами з: 16 листопада 2009, 13:25
Репутация: 346

Re:

Повідомлення татьяна27 » 13 листопада 2019, 15:59

MisDior написав:Так отож що замовлення невелике. Вже не один раз замовляю. У вересні брала на 1ящик (9кг) менше, то доставка 91 грн була. Все ж надіюсь що помилка. Бо вийде золота згущонка(((

Що там вийшло з доставкою? Сподіваюся, що помилилися, часто користуюсь Ново поштою та Делівері, один раз теж було що вони помилилися і парерахували на місці
Аватар користувача
татьяна27
 
Повідомлень: 19686
З нами з: 03 вересня 2012, 14:51
Звідки: 0982467543 Вайбер група, пишіть добавлю
Репутация: 1475

Повідомлення milady88 » 13 листопада 2019, 16:45

Всім привіт! Дівчата, підкажіть, постачальник відправив замовлення в інше місто... Як тепер бути? Це я маю звернусь на відділення і оформити переадресацію чи постачальник?
Аватар користувача
milady88
 
Повідомлень: 10617
З нами з: 19 вересня 2012, 20:15
Звідки: Політон
Репутация: 859

Re:

Повідомлення melik » 13 листопада 2019, 16:56

milady88 написав:Всім привіт! Дівчата, підкажіть, постачальник відправив замовлення в інше місто... Як тепер бути? Це я маю звернусь на відділення і оформити переадресацію чи постачальник?

в мене таке було, то постачальник дзвонив замовити переадресацію. Але я платила двічі доставку...в інше місто і потім у своє :(
Аватар користувача
melik
 
Повідомлень: 8122
З нами з: 09 вересня 2010, 21:14
Репутация: 829

Re: Re:

Повідомлення SOV09 » 13 листопада 2019, 16:59

melik написав:
milady88 написав:Всім привіт! Дівчата, підкажіть, постачальник відправив замовлення в інше місто... Як тепер бути? Це я маю звернусь на відділення і оформити переадресацію чи постачальник?

в мене таке було, то постачальник дзвонив замовити переадресацію. Але я платила двічі доставку...в інше місто і потім у своє :(

В мене теж таке було. Дзвонив постачальник і робив переадресацію, але кошти мені за одну відправку повернув, я платила лише за одне відправлення. То ж іхня вина. А якщо це Нова Пошта, то там сума не маленька буде
SOV09
 
Повідомлень: 32944
З нами з: 11 січня 2012, 10:18
Звідки: Автовокзал. 0963472429
Репутация: 1399

Re: Re:

Повідомлення milady88 » 13 листопада 2019, 17:17

SOV09 написав:
melik написав:
milady88 написав:Всім привіт! Дівчата, підкажіть, постачальник відправив замовлення в інше місто... Як тепер бути? Це я маю звернусь на відділення і оформити переадресацію чи постачальник?

в мене таке було, то постачальник дзвонив замовити переадресацію. Але я платила двічі доставку...в інше місто і потім у своє :(

В мене теж таке було. Дзвонив постачальник і робив переадресацію, але кошти мені за одну відправку повернув, я платила лише за одне відправлення. То ж іхня вина. А якщо це Нова Пошта, то там сума не маленька буде

дякую за відповіді! буду вияснити з постачальником
Аватар користувача
milady88
 
Повідомлень: 10617
З нами з: 19 вересня 2012, 20:15
Звідки: Політон
Репутация: 859

Re: Re:

Повідомлення MisDior » 14 листопада 2019, 01:12

татьяна27 написав:
MisDior написав:Так отож що замовлення невелике. Вже не один раз замовляю. У вересні брала на 1ящик (9кг) менше, то доставка 91 грн була. Все ж надіюсь що помилка. Бо вийде золота згущонка(((

Що там вийшло з доставкою? Сподіваюся, що помилилися, часто користуюсь Ново поштою та Делівері, один раз теж було що вони помилилися і парерахували на місці

Перерахували ;) вийшло 200грн замість 556))
Для себе зробила висновок - завжди вимагати перерахунок! Особливо ящо більші посилки - щось да накинуть. На новій пошті теж мала таку ситуацію)
Аватар користувача
MisDior
 
Повідомлень: 10233
З нами з: 31 жовтня 2012, 23:21
Звідки: м.Рівне Північний.Вайбер 068зз14о17Оля.
Репутация: 938

Повідомлення snezhka » 25 листопада 2019, 20:55

Часто зустрічається на форумі така ситуація, коли збираючи ростовку, орг бронює собі 2 суміжні розміри, щоб вибрати собі потім найбільш підходящий. Але ці розміри можна бронювати. Як правильно у цій ситуації робити - збирати передоплату з усіх замовників, включаючи і тих, хто забронював цих 2 розміра. І що робити, якщо одну річ орг собі залишає? Повертати суму замовнику, який її оплатив + відсотки банку? (інколи це відсотки картки і орга, і замовника, що оплатив, але річ так і не получив).
snezhka
 
Повідомлень: 4933
З нами з: 16 листопада 2009, 13:25
Репутация: 346

Re:

Повідомлення Ліза2328 » 25 листопада 2019, 21:13

snezhka написав:Часто зустрічається на форумі така ситуація, коли збираючи ростовку, орг бронює собі 2 суміжні розміри, щоб вибрати собі потім найбільш підходящий. Але ці розміри можна бронювати. Як правильно у цій ситуації робити - збирати передоплату з усіх замовників, включаючи і тих, хто забронював цих 2 розміра. І що робити, якщо одну річ орг собі залишає? Повертати суму замовнику, який її оплатив + відсотки банку? (інколи це відсотки картки і орга, і замовника, що оплатив, але річ так і не получив).

Маю досвід(була замовником) :орг оплачував 2 пари,1 яка не підійшла -писала в ПП ,що мені бронь дісталася і я на роздачі оплачувала.
Аватар користувача
Ліза2328
 
Повідомлень: 16325
З нами з: 15 березня 2013, 00:20
Звідки: Р-н Радіозаводу
Репутация: 1388

Re: Re:

Повідомлення snezhka » 25 листопада 2019, 21:18

Ліза2328 написав:
snezhka написав:Часто зустрічається на форумі така ситуація, коли збираючи ростовку, орг бронює собі 2 суміжні розміри, щоб вибрати собі потім найбільш підходящий. Але ці розміри можна бронювати. Як правильно у цій ситуації робити - збирати передоплату з усіх замовників, включаючи і тих, хто забронював цих 2 розміра. І що робити, якщо одну річ орг собі залишає? Повертати суму замовнику, який її оплатив + відсотки банку? (інколи це відсотки картки і орга, і замовника, що оплатив, але річ так і не получив).

Маю досвід(була замовником) :орг оплачував 2 пари,1 яка не підійшла -писала в ПП ,що мені бронь дісталася і я на роздачі оплачувала.

Як на мене, то це нормальне вирішення ситуації. Однак не завжди так буває. Тому й хотіла б почути думки людей, як поступають у таких випадках. Можливо то я чогось не розумію.
snezhka
 
Повідомлень: 4933
З нами з: 16 листопада 2009, 13:25
Репутация: 346

Повідомлення OlyaKotyk9 » 25 листопада 2019, 22:35

Я так роблю ,коли не впевнена у розмірі. Але ніколи не беру оплату з учасників, адже не впевнена кому саме з них буде замовлення , а сама закладаю кошти за ці розміри .
А брати оплату з учасників за ці розміри :? -це вже мабуть залежить від совісті орга .... Хоча й замовник має відстоювати свої інтереси: не оплачувати розмір,який броньований за кимось іншим поки не знатиме що він буде його 100%
Повернення коштів теж залежить від конкретної людини і наприклад від його/Вашої картки. Якщо орг має картку без комісій та відсотків ( щоб економити і свої кошти і кошти учасників) - що заважає таку ж карту оформити Вам? Якщо Ваша карта знімає комісії з Вас - то це мабуть Ваші проблеми . А взагалі тема з комісіями говорена переговорена - все залежить від "совісті" людей
Аватар користувача
OlyaKotyk9
Комодератор
 
Повідомлень: 14374
З нами з: 29 квітня 2011, 14:33
Звідки: вул. Квашенка 2 (біля Торби на Вербовій) , т.0975129395 (viber)
Репутация: 3796

Повідомлення snezhka » 25 листопада 2019, 22:48

Ну про відсотки не праві. Якщо орг пише про оплату, замовник оплачує замовлення+% картки орга (бо вона в нього з %), а потім виявляється, що оргу ця річ підійшла більше і замовник залишається ні з чим. То тепер, якщо в замовника немає картки без%, йому треба її відкривати, щоб ще раз не заплатит % банку,але орг в будь якому випадку не поверне уже заплачені відсотки. Якось воно не дуже. Але то справді на совісті орга. Просто можна поповнити свій чорний список :)
На цьому обговорення можна й закрити :)
snezhka
 
Повідомлень: 4933
З нами з: 16 листопада 2009, 13:25
Репутация: 346

Повідомлення ЮліяГрач17 » 02 грудня 2019, 16:43

Привіт, маю ваучер Картер/ОшКош funcash на 50доларів. Дійсний з 4.12 по 24.12.2019.
ЮліяГрач17
 
Повідомлень: 1580
З нами з: 27 червня 2015, 18:34
Звідки: Хмельницький
Репутация: 36

Повідомлення vikyxa » 17 січня 2020, 13:13

Питання по Алі. Товар не прийшов в 60денний строк. Продавець пропонує вислати такий саме безкоштовно. Я погоджуюсь. Спор все одно відкривати?
Аватар користувача
vikyxa
 
Повідомлень: 4513
З нами з: 28 липня 2010, 11:49
Звідки: Північний 0993629703 Манікюр, гель-лак, гель
Репутация: 245

Повідомлення Scarlet » 17 січня 2020, 16:42

Мені свого часу так само пропонували. Закрила спор. І нічого не прийшло й другий раз.
Аватар користувача
Scarlet
 
Повідомлень: 12272
З нами з: 01 березня 2014, 12:47
Репутация: 599

Повідомлення Рівняночка » 17 січня 2020, 17:48

Спір відкривайте, бо він отримає гроші і нічого не вишле. Отримаєте - тоді закриєте.
Аватар користувача
Рівняночка
 
Повідомлень: 11161
З нами з: 20 жовтня 2010, 12:55
Звідки: СП для рукодільниць - все для вишивки. З 9 до 18 не завжди можу відповісти на дзвінок.
Репутация: 1301

Поперед.Далі

Повернутись до Шопінг (колишній Навколо СП)